DBH

Zintzo-mintzo... serio hartu beharreko proposamena

Alkohol gehiegi edatea prebenitzeko programa, DBHko bigarren zikloa (eta antzekoak) egiten ari diren 14-16 urteko nerabeentzat. Bizitzarako 10 trebetasunen garapena sustatzen du, alkoholarekiko prebentzio-baliabide gisa.

Eduki horiek jarduera-multzo baterako bidea ematen dute, eta horiek dinamizatzeko hiru tresna ditu:

Irakasleen gida

Programa 10 edukitan egituratuta aurkezten du, bat bizitzarako 10 trebetasunetako bakoitzeko, eta 20 jarduera dinamizatzea proposatzen du, bat Saioa bakoitzaren berariazko trebetasuna ezagutzeko eta beste bat Saioaren eduki zehatza lantzeko.

Gidarako link

Bloka

Programaren 10 eduki espezifikoetako bakoitzean egindako ikaskuntzak pertsonalizatzeko diseinatutako baliabidea.

Blokerako link

Animazioak

3 minutu inguruko 10 animazio, bat trebetasun bakoitzeko, eta horietako bakoitzak jorratu beharreko eduki espezifiko bat du. Hezkuntza-lana areagotzen duen elementua da.

10 Animazioak

Pozten naiz!

Norberaren burua ezagutzea

Animaziorako link

Utziko dizkidazu zure belarriak?

Enpatia

Itzulingururik gabe

Komunikazio asertiboa

Itxura ona